Sent..

Här kommer ett sent inlägg! Vi har just gått och lagt oss, Jolinn och Karma låg redan på varsin bädd då jag skulle gå och lägga mig :) Tror vi har två trötta tjejer ikväll :) 
 
Jag tog en välförtjänt middagslur efter maten och sedan var det dags att plugga igen. Mats skruvade lite på bilen i garaget innan han insåg att han inte kunde göra det själv, så vi får ta tag i det imorgon istället, eller rättare sagt Mats får ta tag i det imorgon :P Så det har inte blivit så mycket gjort här hemma förutom plugg och lite skruvning i bilen.
 
När jag var ute och gick med Jolinn och Karma på vår kvällspromenad så kom en liten vit lösspringande hund mot oss i full fart. Ägaren stod långt bort och ropade på den men inte lyssnade den hunden inte. Tur att hunden var liten och inte utgjorde något hot men Jolinn och Karma blev inte sådär jätteglad på den utan började gruffa litegran. Jag brukar alltid ställa mig mellan den främmande hunden och våra tjejer när det händer något sånt här, så att jag är den första den möter och kan säga till om det skulle behövas, som tur var gav den sig iväg efter en stund. Förstår mig inte på människor som har sina hundar lösa i ett bostadsområde och har inte sån pli på hunden att den kommer när man ropar. Då ska man ha den kopplad och ha den lös i skogen där det inte finns andra hundar. 
 
Här kommer några bilder på våra tjejer som redan har gått och lagt sig :) Dom tycker nog att husse och matte också ska gå och lägga sig ;)
 
Jolinn och Karma :)
 
Karma gosade ner sig i bädden då jag började klia henne, det är ju så skönt :)
 
Jolinn får ligga och trängas på den lilla bädden, jag ska ta och köpa någon sorts stoppning så jag kan sy en till bädd, dom gillar ju verkligen den blå jag har sytt :) Det får bli en till sån :)
 
God natt på er! Snart är det helg! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback