Vintertid

Ja idag fick vi sova en timme längre, fast Jolinn och Karma tyckte att vi skulle kliva upp en timme tidigare, dom var igång och skulle väcka mig kl 7 (vintertid). Men jag drog mig så vi klev upp strax innan kl 9. Man måste ju passa på att sova ut när det blir vintertid :) 
 
Idag lyser solen och det är så härligt väder! Det blev en liten kortare morgonpromenad idag eftersom jag tänkte sätta mig och plugga efter att jag ätit frukost. Vi ska ta en längre promenad mitt på dagen och njuta av solen :) Jolinn och Karma fick självklart komma ut på bakgården och busa av sig efter promenaden, så nu ligger dom inne och är nöjda med dagens start :) 
 
En väldigt fin morgon!
 
Karma luktar på allt som ska luktas på!
 
Jolinn sätter sig när det finns chansen :)
 
Karma lyser ikapp med solen!
 
Nu har isen lagt sig på vattnet!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback