Chokladmuffins

Ja, då har ännu en dag gått! Bara en dag kvar till helg nu, känns skönt :) Efter jobbet har det blivit lite städning av lägenheten och nu funderar jag på att baka chokladmuffins. Vi har inget gott alls i frysen så det är på tiden att jag bakar nått tycker jag. Den senaste tiden har det bara blivit efterrätter här hemma och inget fika så nu är det väl dags för det. 
 
Det är svårt att säga men jag tror att Jolinn är lite piggare idag. Har just varit ute på en liten promenad med tjejerna och då var hon mycket piggare än hon var på gårdagens kvällspromenad. Så jag hoppas att det bara är att hon är trött och behöver vila upp sig :) Imorgon ska dom vara på hunddagiset igen och sedan får hon vila upp sig under helgen :) 
 
Nä, nu blir det chokladmuffins! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback