En fantastisk helg!

Herregud vilken bra helg vi har haft i Umeå! :) På lördagkväll åt vi middag med ett helt gäng, det var väldigt gott och trevligt :) På lördagen började vi dagen med hotellfrukost och sedan blev det en sväng på stan med Arvid och Kristina :) Det blev lite inköp och lunch på stan. Efter lunchen var det dags att gå tillbaka till hotellet för att göra ordning oss för bröllopet :) 
 
Här kommer bilder från vigeln och festen! :) 
 
Det vackra brudparet! :)
 
Utanför kyrkan!
 
 
Bröllopstårta! :)
 
Mats och jag :)
 
Jenny och Anton :)
 
Det blev mycke dans :)
 
 
 
Min fina Mats :)
 
Vi tog lite längre sovmorgon på söndagen och gick ner och åt frukost strax innan kl 11. Efter frukosten tog vi det lite lugnt på hotellrummet och jag kanske råkade somna en stund :P Sedan återstod bara resan hem till Luleå och hundarna :) Det har verkligen varit en toppenhelg och jag skulle gärna göra om den :) För mig och Mats blev det en liten minisemester med två nätter på hotell, helt underbart :) 
 
Igår var det jobb igen för mig och idag har Mats haft första föreläsningen efter sommaren. Nu har hösten verkligen kommit då även skolan är igång igen. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback