Hemma..

Idag har Jolinn och Karma fått vara hemma med Mats, det blev en vilodag från hunddagiset eftersom Jolinn mår sådär. Mats har varit en sväng på skolan och jag har jobbat som vanligt. Imorse när jag kom till jobbet fick jag ett glatt besked, vi har lämnat in anbud på ett projekt och vunnit det, så nu kanske jag inte behöver fara till Svappavaara i höst :P Om allt går som det ska kanske jag får vara på det projektet istället, men det är ju inte jag som bestämmer det så det är bara att vänta och se :) 
 
Ikväll tänkte jag och Mats göra ett ryck med bilen, eller iallafall fara och hämta verktyg så att vi kan börja :P Skulle vara skönt om vi kunde få till bilarna i hyffsat skick så vi kan sälja dom och köpa en lite bättre. Men vi får se vad det blir! 
 
Hittade en bild på Jolinn och Karma från Karmas första vecka hos oss :) Man kan tro att jag har styrt ihop dom så att dom sitter sådär nära varandra men det var Karma som gick och satte sig så när Jolinn som det bara gick, dom är ju för söt våra tjejer :)

Postat av: Gunilla

Hej! Hur är det med Jolinn då det bara är sådär?? :( Här har Elias precis somnat så nu blir det lugnt här innan jag kryper ner. Sköt om er!! Kram <3

2012-09-12 @ 19:13:35
Postat av: Anna

Hon är loj och ligger mest. Hon är inte sig själv, vet inte vad det är :( Jaha vad skönt! Går det bra att jobba? Desamma! Puss och kram

2012-09-12 @ 22:33:50
Postat av: Gunilla

Men undra hur det är då?? :( Det går bra att jobba, är ledig idag men sedan väntar en jobbarhelg... Puss och kram

2012-09-13 @ 10:12:21
Postat av: Anna

Jag vet inte :/ Mats sa att hon verkade lite piggare idag, så hoppas att det bara är att hon är trött. Jaha, så du jobbar hela helgen?! Har du förresten skrivit ner ditt schema så man kan få det? :) Puss och kram

2012-09-13 @ 14:41:12
Postat av: Gunilla

Jag jobbar hela helgen. Har du inte fått schemat? Jag har skickat det till din mail!! :) Trevlig helg till er! Puss och kram

2012-09-14 @ 15:04:04
Postat av: Anna

Okej, jo jag såg det nu att jag fått det på mailen :) Desamma! Puss och kram

2012-09-14 @ 15:26:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback