Inte riktigt bra..

Idag efter jobbet/skolan åkte vi in till stan till Magdas lägenhet och hjälpte till att bära lite. Roligt att se hur renoveringen går för henne :) Annars har det varit en väldigt lugn dag med ett byggmöte ute på Malmudden och resten kontorstid. 
 
Det är inte riktigt bra med Jolinn.. Jag reagerade på det i söndags då jag var ute och gick med Jolinn och Karma och efter att vi gått en stund så gick hon bara saktare och saktare så hon kom bara längre och längre bakom oss. Mot slutet var det nästan så att jag fick dra hon fram, hon är som inte pigg och framåt som hon brukar vara. Igår när jag och Mats gick kvällspromenad med tjejerna så var hon likadan och gick långt efter oss. Och idag när jag hämtade dom från hunddagiset så frågade till och med personalen på hunddagiset om Jolinn inte måt bra. Dom sa att hon har varit loj hela dagen och mest legat, inte kommit och hälsat när dom gått in i båset. Känns inte bra, blir orolig för vår lilla tjej.. :( Hoppas att det bara är det att hon är trött, trött av att hösten är här eller något.. Vill att hon ska vara den glada och pigga Jolinn hon brukar vara. 
 
Den här veckan verkar annars bli lugn, inget speciellt som ska göras på jobbet förutom att vi kanske ska börja med Boklok lägenheterna i slutet på veckan, men det är inte säkert, det kan bli nästa vecka vi börjar på dom. Men det rullar på, både på jobbet/skolan och hemma :) Nu ska vi ta och äta lite kladdkaka och sedan väntar sängen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback