Alla hjärtans dag!

Ja, idag är det Alla hjärtans dag! Jag och Mats brukar inte ge varandra någonting eller gå ut och äta på Alla hjärtans dag.. men för något år sedan såg vi Die Hard hemma på Alla hjärtans dag och det blev som en liten tradition att se på Die Hard just denna dag. Så idag då A good day to Die Hard hade premiär var vi ju tvungen att gå och se den :) Så jag och Mats har varit och sett på bio idag, inte varje dag som man gå på bio kl 15.30 :P 
 
 
Jag ska inte avslöja något om filmen om nu någon av er tänkte se den :) Just nu sitter vi i soffan och håller på med lite Byggteknik. Idag har jag nästan skrivit klart rapporten och börjat med planschen, så det är lite kvar att skriva och sedan ska jag få ihop en snygg plansch. Imorgon har vi ett handledningspass som jag ska gå på eftersom jag inte är säker på att jag har räknat riktigt rätt. 
 
Jag tänkte satsa på att bli klar imorgonkväll så att jag får helgen fri från skolarbete, det hade varit skönt :) Det blir kanske att jag sätter mig lite på söndagen och kollar igenom allt innan det ska lämnas in, men annars tänkte jag försöka vara ledig :) 
 
Om en stund blir det nog något gott till fika, kanske en semla :) 

Postat av: Emma

Hih, vi såg också den på alla hjärtans dag!! <3

Svar: Jag såg det på facebook att ni också var och såg på den :) Tycker Die Hard passar bra på Alla hjärtans dag ;)
None None




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback