Fredag!

Då var det fredag igen, den här veckan gick otroligt fort. Det gav mycket av att mamma och pappa stannade ända tills i måndags och att jag var ledig i måndags, det blev verkligen en kortvecka. Men det är ju skönt att det redan är helg, mindre skönt att vi har inlämning på söndag och nu sista dagen idag som jag tänkte sitta med det här så fattar jag ingenting av energibehovsberäkningarna som jag har gjort, jag blir helt snurrig. Vet inte vad jag ska ta mig till, har ingen aning om vad som stämmer och inte.. 
 
Jag har ju gjort som det står i boken och varför skulle inte det vara rätt?! Ja, det är en bra fråga.. 
 
Som tur är har jag sånt bra sällskap här hemma, Jolinn och Karma håller mig sällskap fast nu ligger dom och sover på golvet bredvid mig. En ligger utslagen på tv-rumsmattan och den andra ligger på dörrmattan ut till bakgården. Skönt liv en hund har, lägger sig och sover då det inte händer något :) 
 
Så här låg dom för någon dag sedan i vår säng :) 
 
Mysigt!
 
Jolinn och Karma :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback