Kvällskurs!

Idag blev det verkligen en långdag för Mats, han kom hem vid halv nio efter att ha suttit på skolan sedan kl nio imorse. Så det blev en sen middag för oss, vi har just ätit varma mackor så nu sitter vi och tittar på tv innan det är dags för sängen. 
 
Jag har börjat en kurs nu som går varje onsdagskväll och ikväll var jag på andra träffen. Fram till sommaren kommer jag gå kvällskurs varje onsdag och det känns riktigt roligt och intressant. Det är en "teori-kurs" om hundar, kommer blir väldigt kul :) Ikväll var jag som sagt på andra träffen och det är kul att sitta och diskutera med folk som har samma tankar och ideer som en själv, det blir intressanta diskutioner. 
 
Nu är det snart dags för sängen :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback