Promenad en härlig dag!

Idag vaknade vi till sol och -7 grader, härligt! Efter att jag och tjejerna varit ute på morgonpromenad, Mats farit till skolan och jag ätit lunch gick vi ner på isen för en långpromenad. Det är lite tråkigt att alltid vara ute och gå själv med Jolinn och Karma men det är samtidigt skönt för då får man tid för sig själv och kan tänka. 
 
Det var inte några andra hundar ute på isen idag men det var några personer som var ute och gick. En äldre man stannade och pratade med oss och ville fråga lite om rasen, en klok man :) Alltid trevligt när folk vill stanna och prata om Jolinn och Karma, man får lite extra energi när något vill prata om mina hundar :) 
 
Det är så mysigt att gå i skogen när det är så här mycket snö på både marken och på träden
 
Jolinn och Karna :)
 
Karma :)
 
Jolinn :)
 
 
Alltså shit vilken härlig dag! Kan det bli så mycket bättre än så här?! Vyn när man kommer ut på isen.. 
 
...här skulle jag kunna promenera i flera timmar.
 
Finaste Jolinn :)
 
Jolinn och Karma får stå ut med mina pauser då jag stannar och fotograferar :)
 
Sedan är vi på väg igen! Det här är nog bästa utsikten man kan ha, sina två älskade hundar gåendes framför mig i ett skoterspår som känns oändligt långt.. det är nästan som livet! :)
 
Karma söker efter godisar i snön!
 
Karma :)
 
Finaste Karma :)
 
Jolinn sitter snällt och väntar :)
 
 
Tur jag har Jolinn och Karma som följer med på allt, än att dom säkert blir less på mig ibland :P Resten av dagen spenderades i skolan i en och en halv timme och sedan vad det helg :) Har legat hemma och tagit det lugnt tills Mats kom hem från skolan. Nu efter middagen och några timmar framför tvn börjar man känna sig ganska nöjd med dagen, kanske dags att gå och sova? 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback