Snöoväder och plugg

Igår var det snöigt och blåsigt här uppe i Luleå, så det blev inga långa promenader för oss ute i snöovädret. Jag hade min lab i akustik som inte gick så bra, men nu är det bara rapporten som ska in. Förhoppningsvis får vi godkänt på den så vi slipper göra om något, så jag håller tummarna :)
 
Idag har jag suttit nästan hela dagen med Byggtekniken, håller på att räkna ut U-värde för vägg, golv och tak på ett hus. Jag ska verkligen försöka bli klar med den uppgiften den här veckan, eller iaf så pass klar att det bara är planchen kvar till nästa vecka. Annars rullar allt på som vanligt, till helgen kommer mamma och pappa upp och hälsar på och nästa helg är det dags för vår första utställning för i år. Vi har några roliga helger att se fram emot framöver men det är värre med vardagarna, vi har bara gråa, trista vardagar framför oss. Så vi får fokusera på helgerna tills våren är på väg med lite mer sol och värme :) 
 
Nu ska jag ta och räkna lite mer på Byggtekniken innan det är dags för att gå och sova. Kommer nog bli en bra dag imorgon! :)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback