Äntligen...

Idag hände det äntligen... jag har köpt längdskidor! :D Hittade ett par på blocket så jag mailade direkt och efter jobbet ringde han upp så vi åkte iväg och köpte dom, så nu har jag ett par alldeles egna längdskidor! :D 
 
Någon kväll framöver ska jag, Jolinn och Karma ut på en premiärtur på isen, det ska bli så roligt! Till helgen hoppas jag på bra väder så man kan vara ute mitt på dagen, kommer bli bra det här :) Och vi har ju hela vintern på oss att åka!
 
Mina alldeles egna skidor! :D 

Postat av: Emma

Kul! Jag vill också ha ett par, fast jag kan inte ens åka :P Har inte åkt sedan högstadiet, å kunde typ inte då heller haha. Men nu har jag fått för mig att jag ska lära mig det. Vore ju gött å hitta ett par begagnade. Men är det inte svårt att veta så det blir rätt för vikt/längd? :)

Svar: Jag tycker att det är jättekul att åka längdskidor men jag har inte åkt sen högstadiet jag heller :P Så vi får väl se hur det går :P Det är väl mest för hundarna skull jag har köpt dom, och för mig så klart, men nu kan jag ju fara ut och åka längdskidor och ha med mig antingen Jolinn eller Karma så dom får springa i långlina bredvid, så det ska bli jättekul att testa :) Mina som jag köpte igår är egentligen för liten på längden för mig men det skiter jag i :P Jag tänkte mest bara åka på isen i skoterspår och sånt och då känner jag att jag inte behöver ha några värstingar som passar perfekt, jag tror jag kan åka på dom ändå :) Så jag är inte så kräsen :) Men annars om man köper i butik ska dom ju veta hur mycket man väger och längd så man får perfekta skidor anpassade för dig :) Men om du inte är så kräsen så kolla blocket, där finns det mycket bra :)
None None




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback