Premiärturen!

Nu har jag åkt premiärturen på mina skidor! Strax efter kl 13 gick vi fyra ner på isen mellan Porsön och Björkskatan där jag satte på mig skidorna och skulle testa om vi har några draghundar eller inte :P Eftersom vi har tränat både Jolinn och Karma att inte dra i kopplet var det inte så lätt att få dom att dra, men dom sprang på bra bredvid mig när jag åkte :) Karma hade lite mer energi och drog litegranna, och oj vilken fart man får när dom börjar dra :) 
 
Jag och tjejerna :)
 
 
 
 
Mats var ju också med :)
 
Jag tror att Jolinn tyckte det var bättre att gå med husse, då slapp man ju springa :)
 
Jolinn :)
 
Karma :)
 

Postat av: Emma

Åh! Måste skaffa skidor! såg jättemysigt ut!
Tror också det blir svårt att få Ulay att dra eftersom vi kämpar att han inte ska dra i kopplet nu. Han har börjat göra det helt plötsligt.
Men man får väl träna in ett kommando så de förstår att NU, NU får jag dra!

Svar: Ja det tycker jag att du ska :) Precis, vi har ju det problemet också, våra tjejer har ju lärt sig att dom inte får dra :P Men det fungerar ju bra att dom springer bredvid också och inte drar, det går iaf bra när dom springer bredvid när jag är ute :)
None None




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback