Snart helg!

Ja, då har första veckan i skolan gått, och det är med blandade känslor. Det är jättekul att få träffa alla kompisar och höra hur det har gått för alla andra på praktiken, men att börja plugga igen är ingen höjdare.. trivdes ju så bra på praktiken med arbetskamraterna och jobbet jag gjorde. Men idag är det fredag och jag har inga fler föreläsningar för idag, jag ska sätta mig med lite skolarbete nu medan Mats är på skolan och sedan tar jag helg :) Det är inge skolarbete som behöver göras över helgen så vi får en ledig helg, skönt! :) 
 
Efter att jag hade kommit hem från skolan och ätit lite lunch tog jag på Jolinn och Karma långlinan och sedan gick vi ut på isen, det blev en skön lunchpromenad :) 
 
Jolinn börjar med att undersöka om det finns fler hundar på isen.. och det gjorde det inte :)
 
Två rumpor i vädret som står och luktar på något!
 
Karma och Jolinn :)
 
Jolinn :)
 
Lite inkallning blev det också, här kommer Jolinn springandes!
 
 
 
Nu ska jag ta och sätta mig med lite skolarbete, och sedan är det helg ;) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback