Solig tisdag!

Idag har jag och Mats haft föreläsning första passet, sedan har jag nästa föreläsning kl 14.45 så det blev ett långt hål idag. Jag tänkte passa på att göra lite skolarbete dessa timmar och har även börjat med planchen som ska redovisa vår praktik. Det är lite svårt att komma på vad och hur man ska skriva men det är nog inte så noga, bara det finns lite bilder och bra text :) Så det går nog snabbt att sätta ihop. 
 
Vid halv 11 gick jag, Jolinn och Karma ut på en härlig promenad i solen. Bara någon minus ute och sol, härlig dag :)
 
Jolinn och Karna traskade på bra idag!
 
Det är ju så härligt att lägga sig ner i snön och vila ett tag :)
 
Jolinn sitter och spaner efter snygga hanhundar ;) (hon löper just nu)
 
Det är mycket roligare att gå i djupsnön än att gå på gångvägen, det tycker både Jolinn och Karma :)
 
 
Fina tjejer :)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback