Söndag!

Vilka härliga dagar det har varit dom här senaste dagarna! Idag mitt på dagen tog jag och Karma en promenad ute på isen där hon fick springa i långlina och ha det roligt :) Man får sån energi av att vara ute och gå i solen och se när Karma spinga i snön, stanna och lukta på något intressant och sedan komma i full fart mot mig, det är glädje :) 
 
Jag passade på att ta en hel del bilder idag då solen lyste och det var så fint, här kommer dom :) 
 
En härlig dag, blå himmel och sol!
 
Det fanns mycket att titta på!
 
 
Karma var jätteduktig på inkallning, hon kom som ett skott varje gång jag ropade på henne :) Och självklart fick hon något gott som belöning :)
 
 
Våran fina Karma :)
 
 
 
Solen var verkligen härlig idag!
 
Mystjejen! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Hon är så härlig våran Karma :) 
 
Ja, det blev en hel del bilder! :) Roligt att ta bilder när det är sånt bra ljus ute att nästan alla bilder blir bra :) Nu ska vi sova, första skoldagen imorgon och jag gruvar mig.. men det kommer nog gå bra. Hoppas ni har haft en lika bra, skön och lat helg som jag har haft :) God natt på er!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback