Söndag!

Varför ska man vakna så sent för?! Jag klev upp kl 9.40 och det känns redan som att halva dagen har gått.. om jag hade jobbat så hade det varit dags för lunch nu, det är väl det jag tänker på. Men idag är söndag och ledigt och det känns skönt :) Jag har besämt mig för att jobba ute i Sunderbyn måndag, tisdag och onsdag och på torsdag åker jag in till kontoret och bjuder på tårta så är jag ledig halv torsdag och fredag, känns ganska bra faktiskt :) Jag kommer sakna arbetskamraterna otroligt mycket men jag hoppas att vi ses till sommaren igen!
 
När jag och tjejerna var ute på morgonpromenaden var solen just på väg upp, verkligen fina dagar när molnen skingrar sig och solen tittar fram :) Idag är det bara -6 grader, helt underbart!
 
 
 
 
 
 

Postat av: Gunilla

Varför ska man vakna så tidigt för? ;) Igår vaknade Elias 04.55 och idag, 05.25!!! Vi är lite trötta här! Skönt med sovmorgon för er! Här har det bakats bullar och bara myst. Ha en fortsatt bra kväll!! Puss och kram <3

Svar: Ja på helgen får man ju sova ut men det känns som att halva dagen har gått innan man ens ahr ätit frukost :P Haha härligt att kliva upp tidigt ;) Åh vad gott med nybakade bullar, hörde av Sara att ni fick besök igår, trevligt! :) Tack desamma! Puss och kram <3
None None

2013-01-13 @ 17:15:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback