Vilodagar!

Igår hade vi verkligen en lugn dag här hemma. Jag städade lite i lägenheten och sedan låg vi i soffan resten av dagen och såg på film, det var en riktig latdag :) På kvällen ställde jag mig och bakade en kladdkaka och Mats vispade grädde så nu på morgonen stod allt klart i kylen, inte dåligt att äta kladdkaka till frukost ;) (Åt först kräm och mackor och sedan kladdkaka) 
 
Idag är det lite kallare ute, -16 grader, och ingen sol. Igår tittade solen fram några timmar, inte varje dag man får se solen nu för tiden, jag tycker att december verkligen har varit mörk. Jag tänkte ta en lite längre promenad med Jolinn och Karma idag, blir kanske att ta dom en och en så dom får gå i långlina :) 
 
Jag börjar längta till mars då solen börjar komma fram mer och det är lite varmare fina vinterdagar :) Men vi tar en månad i taget, nu i januari tar min praktik slut och skolan börjar igen. Får se hur det går att komma tillbaka till skolan igen, kommer nog kännas tufft. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback