Anmälda!

Så, då har jag anmält oss till ännu en utställning! Det här är Nationella utställningen i Piteå som jag har anmält oss till, kommer bli kul :) Om en och en halv vecka åker vi till Vännäs, det kommer bli första Officiella utställningen som Mats kommer att ställa Jolinn på, spännande :) 
 
Nu sitter jag och tittar på tv och väntar på att mamma och pappa ska komma :) Mats har följt med Micke och Daniel för att fiska ikväll, blir spännande att höra hur det har gått :) Jag har jobbat min första vecka på Skanska på sommarjobbet. En hård vecka som förstavecka ;) Jobbar 2 dagar och sedan långhelg, ledig 4 dagar :) Det blir perfekt nu när mamma och pappa kommer upp, får vara med dom i 4 dagar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback