Sommar och regn!

Igår regnade det hela dagen. På morgonen innan jag skulle till jobbet åskade det rejält, det såg så skönt ut när Jolinn och Karma gick och la sig i sovrummet igen med Mats. Imorgon får jag ta sovmorgon :) 
 
Här kommer lite bilder på tjejerna som vi tog igår med vår nya kamera!
 
 
 
Karma och Jolinn! :) 
 
Tycker faktiskt att det blir riktigt bra bilder med den! :) 
 
 
 

Postat av: Emma

Jättefina bilder!! :)
Nu ses vi snart :D bara en vecka kvar. Går du på semester då? Jag går på 10 dagars ledighet tjohoo!! :D Nästan så vi måste fira på fre kväll hehe :) KRAM!

Svar: Tack! :) Ja jag går på semester på fredag, då får vi fira :) Kram
None None

2013-06-28 @ 11:37:51
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback