Sommarlov!

Ännu en sten som har lyfts från mina axlar! Idag skrev jag sista tentan för min del (för den här terminen) och det är äntligen sommarlov! :) Mitt sommarlov räcker till imorgon då jag börjar jobba, men förhoppningsvis kommer jag ha 3 veckors semester i juli och det ser jag fram emot :D Kommer bli så härligt! Det ska även bli roligt att få träffa alla på jobbet igen, hoppas att det blir en bra sommar med bra jobb :) 
 
Idag, imorgonkväll och onsdagkväll kommer bestå av städning och lite fix här hemma. Mamma och pappa kommer nämnligen hit på onsdagkväll efter jobbet. Kommer bli en härlig helg tror jag! :) Vi tänkte åka till Storforsen en dag, Harads en dag och sedan får vi se vad det blir :) Hoppas på bra väder så vi kan vara ute mycket :) 
 
Sedan blir det en hel jobbarvecka och helgen den 15-16 juni är det dags för ännu en utställning. Denna gång bär det iväg till Vännäs där det är en Internationell utställning där vi kommer ställa på söndag. Både Jolinn och Karma har fällt och håller på att fälla så vi har inte så höga föhoppningar men det är ju bra träning och roligt att få träffa andra Eurasier-ägare och Eurasier :) Det är 7 st Eurasier som är anmälda, Jolinn och Karma är två av dom och Ulay den tredje. Kommer bli spännande att få träffa dom andra fyra :) 
 
Nu ska jag ta och slappa lite i solstolen med en bok innan jag tar tag i lite saker här hemma :) 

Postat av: Emma

Lääängtar! Hoppas mitt knä är helt tills dess :( Annars kan jag inte ställa honom...om jag inte kan, orkar du ställa honom också då?
Hur gör ni, vill ni sova hos oss eller åker ni till Husum? Har en kompis + hennes pojkvän på besök men vi har ju soffan också så ni ryms ju om ni vill!
Ska bli jättekul med utställning o ses igen. :) Visst anmälde du till Piteå?

Svar: Ja jag såg på facebook att ditt knä inte är bra :( Usch då! Ja jag kan ställa han, det går bra :) Hoppas att ditt knä blir bättre! :) Vi sover nog i Husum, är ju inte så långt till Vännäs därifrån :) Ja det ska bli jättekul med utställning! Kul att det blir så många Eurasier :D Jag har inte anmält oss än men jag ska ta och göra det ikväll :)
None None

2013-06-03 @ 23:52:49
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback