Kallt!

Ännu en kall dag, imorse när jag vaknade och skulle gå ut med hundarna var det -23 grader. Såg att det hade varit -26 grader under natten, brrr....
 
Imorgon har vi redovisning i Byggteknik så vi satt imorse från kl 8 till kl 11 och gjorde det sista på rapporten och gjorde klart PowerPointen. Sedan från kl 11 till kl 12 har jag suttit med matte 4 och kollat på några gamla tentor, efter det blev det en promenad med Jolinn och Karma och nu ska jag äta lunch innan det är dags att till skolan och sätta mig med projektuppgiften i akustiken. Ikväll är det hundkurs igen så jag får väl se om jag hinner hem innan det börjar.. det är fullt upp nu! :P
 
Nu på lunchen passade Jolinn på att ligga och ha det skönt i solen en stund, än att det är -10 grader ute :) 
 
Skönt att ligga i solen en stund :)
 
Karma satt och väntade på att jag skulle kasta ut godis i snön :) 
 
Nu ska jag bara ta och äta upp min lunch för att sedan gå till skolan. Kommer bli en lång dag i akustik-programmet idag känns det som. Kul att få fara på hundkurs ikväll iallafall! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback