Mats fyller år!!

Idag fyller Mats år! Ett stort grattis till min älskade sambo! :) Imorse fick han frukost på sängen också sjöng jag några rader för han, kan tro att det var ganska illa :P Men han fick iallafall tårta och en sång på morgonen, presenterna får han ikväll när han kommer hem från skolan :) 
 
Idag mår jag bättre! Jag mår inte illa och är inte yr, men jag har fortfarande ont i huvudet. Jag är hemma från skolan idag eftersom jag mådde sämre igår efter att ha varit och besökt Skanska så tänkte jag att det är lika bra att vila upp mig helt innan jag går till skolan. Så idag ska jag fortsätta skriva på rapporten i Byggtekniken, vi tänkte försöka bli klara imorgon. Så jag hoppas att vi får ihop en hel rapport tills imorgon!
 
Jag, Jolinn och Karma pallrade oss ut i snöyran för en promenad. Både Jolinn och Karma tyckte att det var skönt ute och hade gärna varit ute på en promenad på några timmar men det får bli en annan dag, känner att jag måste ta det lugnt idag och vila upp mig. Jag tyckte inte att det var så trevligt väder heller så det får bli en innedag!
 
Dom här bilderna är från någon dag sedan, solen tittade fram och det var en fin dag :)
 
Karma i solen :)
 
Jolinn :)
 
 
Idag är det lite tråkigare väder, snöigt och blåsigt. Här är bilder från morgonpromenaden!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback