Fin dag!

På förmiddagen var jag på skolan på en föreläsningen så jag passade på att ta en promenad med Jolinn och Karma efter lunchen. Det är fint väder idag igen, sol och 13 grader! :) Det blev lite för varmt för tjejerna (och mig) på vissa ställen där det inte fanns någon skugga och solen gassade på. Så vi gick in i skogen och följde en smal liten stig istället. Det uppskattades mycket mer av Jolinn och Karma :) 
 
En fin dag! :)
 
Karma och Jolinn :)
 
 
Nu på eftermiddagen ska jag försöka bli klar med Konstruktionsuppgiften som ska in på fredag. Om jag blir klar med den idag så är jag helt ledig imorgon och sedan på fredag har jag heldag i skolan och sedan helgen fri. Det låter ju helt perfekt tycker jag :) Håller även på och pysslar med en hemsida om oss, tänkte lägga upp lite utställningsresultat, bilder och information om oss där :) Det är riktigt roligt att sitta och hålla på med hemsidan, jag får ju själv välja precis hur jag vill ha den :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback