Söndag!

Idag medan Mats var på skolan och arbetade med Ex-jobbet passade jag och tjejerna på att ta en promenad till dagiset för lite bus. Efter att dom hade fått busat av sig tog vi en långpromenad, härligt! 
 
 
Härligt att få springa av sig lite! :)
 
Tur att det finns några snöhögar kvar utanför dagiset, både Jolinn och Karma tycker att det är skönt få svalka av sig efter lite bus :)
 
 
 
Efter bus och en promenad var det skönt att sätta sig på vår bakgård en stund :) Gräsmattan är fortfarande lite blöt så tjejerna får inte vara där utan bara på uteplatsen där vi har stenplattor. Jag längtar till gräset är grönt och marken torr, ska bli härligt! 
 
Dom här blommorna har börjat växa efter husväggen på vår bakgård, vet någon vad det är för blomma? :)
 
 
Känner ni igen den? :)
 
Jag gick på ica en sväng idag och såg att dom hade tuplaner så jag köpte en bukett, så nu pryder dom köksbordet :) Jag tycker att det är så fint och mysigt med blommande blommor på bordet, man blir glad av att titta på dom :)
 
Det blev väldigt trivsamt! :)
 
Nu sitter vi och väntar på att efterrätten ska bli klar! Jag har gjort chokladmousse så den står och stelnar till i kylen, så om någon timme blir det efterrätt :) Gott!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback