Syster!

Jag har inte skrivit något här på två veckor för jag har inte känt mig motiverad till att skriva. Min syster fick åka in akut till sjukhuset och efter två operationer i huvudet och över en vecka på sjukhus har hon nu fått kommit hem. Det har varit jobbiga dagar och jag åkte ner till Husum/Umeå för att få vara med min syster och familjen. Nu börjar det kännas bra och jag känner att jag kan börja skriva på bloggen igen, det tar tid att bearbeta och komma över att min fina syster var nära döden. Nu när hon har fått kommit hem från sjukhuset känns det lugnare och skönt att veta att hon mår bättre.
 
Jag ska ta och lägga upp lite bilder och resultat från utställningen i Piteå, det kommer snart! :) 

Postat av: Evelina

Men usch vad hemskt! Vad hände? :(
Hoppas att hon mår bättre och att hon kryar på sig.
Styrkekramar till er!

Svar: Hon mår bättre men är väldigt trött, så nu får hon vila upp sig ordentligt!Kramar!
None None

2013-05-31 @ 00:22:56
Postat av: Monica

All kärlek till er alla, och framförallt till G <3
Vi är så tacksamma för att allt har gått bra, och att hon kryar på sig ytterligare!!

Stor kram!!

Svar: Ja vi är så tacksamma att allt har gått bra, nu får hon vila upp sig!Stor kram!
None None

2013-05-31 @ 22:13:30
URL: http://www.kennelbutterflydreams.se
Postat av: Ena systern

Tack för att ni har funnits där för mig!! Det betyder så otroligt mycket!! <3 All kärlek till er!! <3

Svar: Tack för att du finns! <3
None None

2013-06-01 @ 20:13:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback