Hundsängen klar!

Igår byggde jag klart hundsängen :) På lunchen åkte jag och Mats iväg till Byggmax för att köpa ribbor, vi hade först tänkt att lägga dit en skiva men det fick bli ribbor istället. Så när Mats for tillbaka till skolan satte jag igång att bygga :) 
 
Så här blev den!
Hundsängen med ribbor!
 
Här är den klar! :)
 
Jag la dig hundbäddarna som vi redan har för att testa hur det såg ut och för att se om Jolinn och Karma ville ligga där, och det ville dom :) 
 
Karma och Jolinn ligger i hundsängen för första gången :)
 
 
 
Ser ju ganska mysigt ut tycker jag :)
 
Inatt har Jolinn sovit i hundsängen i stort sett hela natten, Karma har varierat lite och sovit både på golvet och i hundsängen :) Än så länge verkar dom gilla den :) Idag ska jag börja sy på en ny hundbädd som ska passa hundsängen, kommer nog bli bra till slut :)
 

Postat av: Emma

Hihi nu får ni ha sängen ifred! :p vad bra den blev :)

Svar: Hihi ja, nu sover dom i sin hundsäng och vi i vår säng :P
None None

2013-11-02 @ 16:12:44
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback