Inofficiella utställningen i Boden!

Jag kan knappt fatta det.. idag på inofficiella utställningen i Boden blev Jolinn BIS-1!! :D
 
I finalen var det ca 20-25 hundar i vuxenklassen, domarna (det var två domare som dömde BIS-finalen) delade upp oss i två grupper där först dom större hundarna fick springa och sedan dom mindre. När domarna började avtacka de hundar som fick lämna efter första gallringen var jag nästan säker på att vi också skulle åka ut, Jolinn hade skött sig jättebra men eurasier brukar inte bli placerade i final. Men vi hade tur och fick stanna, det var alltså bara 7 hundar kvar då! :) Vi fick springa ett varv till medan domarna bestämde sig vilka fyra som skulle bli placerade. När dom började avtacka de hundar som inte skulle bli placerade var jag ännu mer säker på att vi skulle åka ut men vi fick vara kvar och vi var alltså säkrad en placering i BIS-finalen! :D 
 
När domarna ropade upp 4:e placeringen och 3:e placeringen och det inte var vi höll jag nästan på att svimma.. Inte riktigt men det var nära och jag blev jätteglad då jag förstod att vi antingen skulle bli BIS-2 eller BIS-1! :D Domarna avslöjade BIS-1 först och dom ropar ut EURASIER! :D Jolinn blev BIS-1!! :D
 
Risan Gårdens Jolinn BIS-1! :D
 
Här är Jolinn och alla fina priser hon fick! :)
 
 

Postat av: Monica

STORT GRATTIS till BIS-1 i Boden!!
Ni är superduktiga!! :D
/ Monica

Svar: Tack så mycket! :D Kram
None None

2013-12-01 @ 00:13:19
URL: http://www.kennelbutterflydreams.se
Postat av: Emma

GRATTIS!!! Wihiii så kul vilket perfekt avslut på säsongen!! :D Pussa på tjejerna!

Svar: Tack så mycket! :D Ja, helt perfekt! :D
None None

2013-12-01 @ 10:47:46
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback