Bilder!

Idag gick vi bort till dagiset för att ta en paus i skolarbetet och för att få busa av oss lite. Både Jolinn och Karma var på riktigt bushumör och busade verkligen gärnet. Sedan blev det lite sök, platsliggning och inkallning.. det sitter väldigt bra nu på Jolinn och Karma :) Dom sitter/ligger och väntar medan jag går en ganska lång bit och sedan får dom vänta tills jag säger "hit", då kommer dom som två skott :) 
 
Nu när vi kom hem tog jag fram kameran och tog lite kort på Jolinn och Karma, det var länge sedan jag tog några kort med systemkameran nu. Så här blev dom! :) Det är så mörkt inne så jag var tvyngen att använda blixt så ljuset är ju inte det allra bästa :P 
 
 
 
 
När jag tog fram kameran gick Jolinn och la sig under sängen så det blev tyvär inte så många. Jag får passa på att ta lite kort imorgon mitt på dagen då det är ljust ute, då blir bilderna bäst :) 
 

Postat av: Emma

Haha, vad är det med Eurasier o inte vilja vara med på kort! Det är som att Ulay lärt sig när man ska trycka av, då vänder han på huvudet! Kan titta helt rakt in i kameran innan men precis när jag trycker för att ta kortet vänder han på skallen. Knashundar!

Svar: Ja visst är dom roliga! :P Dom gör alltid som dom vill :P
None None

2013-10-25 @ 22:33:40
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback