Snart helg!

Imorgon blir det till att sitta på skolan ännu en dag och fortsätta jobba med projektarbetet i kursen Naturvärme. Imorgon när skoldagen är slut ska rapporten och även en PowerPoint vara klar. Förhoppningsvis blir vi klar i ganska bra tid så vi slipper sitta på skolan till kl 18 en fredagkväll. Vi ska även hinna med att förbereda redovisningen som vi har på tisdag, första gången jag ska redovisa på engelska :P 
 
I helgen har vi inga andra planer än att tentaplugga. Det ska faktiskt bli lite skönt att bara ta det lugnt och slappa imorgonkväll. På lördag är det en utställning i Boden som jag är lite sugen på att åka och kolla på :) Vi får se hur uttråkad och hur mycket tid jag har på lördag :P Annars har jag en inofficiell utställning i november som jag är sugen på att anmäla oss till, vi får se hur det blir med den.. jag har ju en man här hemma som ska godkänna det också :P 
 
Nu ska jag ta kvällsrundan med Jolinn och Karma och sedan ska jag krypa ner i sängen :) Det ska bli skönt att få gå och sova efter en lång dag på språng :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback