Ny vecka!

Idag var det skola igen och full fart med projektet. Nu på kvällen tog jag och Ida en promenad med hundarna, vi gick runt sjön så det blev 7 km. Har även hunnit med att prata med Mats på Skype ikväll, det var exakt 2 veckor sedan jag hörde hans röst :)
I lördags kom Gunilla och Elias ut till stugan så jag fick umgås med dom hela dagen :)


Jag och Elias :)
Mats kom till Sri Lanka igårkväll så idag skickade han några bilder på hotellområdet! Ser härligt ut! :)



Mats på en bro som håller på att byggas över Kinas näst största flod!

Postat av: Gunilla

Tack för tiden vi fick spendera med er i lördags!! <3

Svar: Tack själv! <3 Det var en jättemysig dag med er! :)
None None

2013-09-17 @ 18:52:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback