1 april!

Vilka lugna dagar jag och hundarna har nu! Vi sover ut till halv 10, jag äter frukost framför tv och tar det bara lugnt :) Det enda jag har gjort idag är att gå ut på promenad med hundarna, ätit frukost och borstat igenom både Jolinn och Karma :) Nu börjar det bli dags för lunch innan jag ska på skolan kl 14.45!
 
Jag tror att april månad kommer bli en bra månad! Till helgen kommer Mats och mina föräldrar upp, nästa helg åker vi ner till Sundsvall för att vara på utställning i två dagar. Helgen efter det är det påsk och sedan är det bara en helg till i april. Det händer också en hel del i skolan som är spännande men ganska kritiska, vi får se hur det går!
 
Just nu längtar jag så mycket till utställningen i Sundsvall! Sist jag var på en officiell utställning var i juli förra året på Piteå Internationella så ni försår att jag längtar. Sitter och tittar på bilder från Karmas första officiella utställning då hon tog sitt första cert. Kommer aldrig att glömma det :) Hoppas att vi kan ta vårt sista cert i Sundsvall!
 
 

Postat av: Emma

Åh vad jag ska hålla tummarna för er =D

Svar: Gör gärna det, det kan behövas! ;) Vi får ju lite konkurrens den här gången då det är 11 eurasier anmälda och jag vet inte hur många tikar det är :P
None None

2014-04-02 @ 00:00:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback