Kennelträff i Vemdalen!

Nu har vi bokat stuga i Vemdalen för att kunna åka på kennelträff hos Risan Gårdens kennel :) Det ska verkligen bli jättekul att få träffa Jolinn och Karmas kullsyskon och få umgås med Karin och andra eurasiermänniskor under en dag :) Det ser vi verkligen fram emot! Det är så att man har börjat räkna ner dagarna :) 
 
Imorgon åker jag, Jolinn och Karma upp till Luleå igen efter en lång och skön påskledighet! Sedan går det bara någon dag så kommer Mats upp på fredag :) Det är många helger framöver som är uppbokade så jag tror verkligen att den här våren kommer gå fort :) 

Postat av: Emma

Ja, det vore skönt om den gick fort så det blir sommar på riktigt någon gång :D och att du bor här hihi!
Pratade med Stefan och han tyckte att det skulle bli kul att ses =) Vi kommer förmodligen hem från pappa på fredagen (2 maj) efter min tenta, så lördan blir perfekt =)
Zeppelin har fått en egen sida, haha. Fast den ser inte mkt ut för världen än men =)

Svar: Ja precis, kommer bli roligt att bo i samma stad! :D Det låter bra, längtar tills vi får träffa lillen :D
Jaha då ska jag gå in och kika på Zeppelins sida :)
None None

2014-04-23 @ 08:32:21
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback