Snart dax!

Nu börjar det närma sig utställningen, bara några dagar kvar. Det känns spännande men även väldigt nervöst, blir nervös så fort jag tänker på det. Det är 11 eurasier anmälda, jag vet vissa av dom som ska dit men vet inte alla. Blir spännande att se vilka som kommer :) 
 
Imorgonkväll åker jag, Jolinn och Karma ner till Umeå för att sova där en natt, sedan på fredagförmiddag åker vi vidare med Mats ner till Sundsvall :) Vi tänkte gå på Ikea och kolla på lite saker till nya lägenheten och sedan åker vi hem till Lars och Susan :) På lördag ska vi åka och titta på utställningen, och sedan på söndag ska vi ställa :) Sedan blir det en lång resa upp till Umeå och sedan Luleå igen. 
 
Kommer bli en bra helg, det känner jag på mig! :) 

Postat av: Monica

Då hoppas jag att vi ses i Sundsval!
Och vi kommer att hålla alla tummar & tassar för er på söndag! Det kommer att gå jättebra!! :)
Ta't lungt efter vägarna!!

Svar: Ja vi kommer förbi till er ring och kollar! :) Vad bra, det kan behövas! :) Vi ses imorgon!
None None

2014-04-10 @ 08:41:19
URL: http://www.kennelbutterflydreams.se
Postat av: Emma

Kör försiktigt och jag håller tummarna stenhårt och hör av dig så fort ni är färdiga :D

Svar: Vad bra, det kan behövas! :) Jag hör av mig imorgon! :)
None None

2014-04-10 @ 22:41:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback