Bakar!

 
 
Håller på att baka efterrätt till imorgon som vi ska ta med till mormor och morfar :) Vi ska nämligen sova i mormor och morfars stuga, blir första gången som Mats sover där och jag tror det var 7 år sedan jag sov där sist. Kommer bli mysigt :) Sen på lördag åker vi upp till Solberg :) 
 
Imorgon har jag videomöte med Skanska om mitt ex-jobb, hoppas att det går bra. Skulle vilja att examinatorn hinner läsa igenom min rapport till imorgon på eftermiddagen, får se om jag får något svar av han. Känns lite nervöst inför imorgon! 
 
Snart ska vi ta cyklarna och cykla bort till Malin och Andreas, vi är bjudna på middag hos dom :) Ska bli trevligt :)

Postat av: Emma

Blir så himla sugen när jag ser den här bilden varje gång jag går in på din blogg :P haha!

Svar: Hihi ja den var god! ;) Jag kan baka den någon dag framöver så får du och Stefan komma och fika hos oss? :D
None None

2014-08-27 @ 21:22:36
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Emma

Ja gärna :D

2014-08-28 @ 13:18:54
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback