En lugn kväll!

Ikväll har det inte blivit mycket gjort. Vi fick besök av Emma och Zeppe efter middagen, väldigt trevligt! :) Fick surra av mig lite :P Sedan har vi bara suttit och tittat på tv, ganska skönt faktiskt :) Jolinn och Karma ligger och sover nedanför soffan, dom har inte heller gjort många knop ikväll :) 
 
Våra fina tjejer! :)
 

Postat av: Emma

Jättetrevligt förutom Zeppes kissande! Knasvalp!
Kommer gärna o surrar fler gånger!

Svar: Han är valp och då kan allt hända :) Ja, gärna! :)
None None

2014-08-13 @ 22:43:43
URL: http://amazingzeppelins.se
Postat av: Emma

Haha, ja det är väl så, får väl se det som att det var tur att det var hos er som vet hur det är :P

Vettu, jag tänkte att vi kanske kan fara o fika på Skallet, Umeås hundcafe! Har aldrig varit dit, skulle vara roligt =) Nu är jag ju snart ledig på dagarna ;)

Svar: Ja precis, vi vet hur det är ;)
Ja, det skulle vara jättekul! Det gör jag jättegärna! :) Perfekt! ;)
None None

2014-08-14 @ 08:22:02
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback