En bra dag!

Vilken bra dag det blev idag! Imorse klev vi upp för att gå till skolan och plugga. Vi satt på skolan fram kl ett-halv två och sedan gick vi hemåt. Innan jag gick hemåt gick jag förbi till en av våra lärare, som även kan vara examinator för examensarbete, för att fråga henne lite saker. Jag har börjat fundera på vad jag vill skriva för examensarbete och har kommit på fyra ideer. 
 
Så idag när jag gick till vår lärare frågade jag henne lite om examensarbete och visade även mina ideer och frågade vad hon tyckte om dom. Hon tyckte att två av dom var väldigt bra och tyckte att jag ska arbeta vidare på dom. Det kändes ju jättekul att mina ideer faktiskt kan bli ett examensarbete. Jag fick även svar på lite andra frågor, hur jag ska gå till väga och lite sånt, så nu ska jag ta nästa steg i mitt examensarbete. Känns kul! Blev jättepeppad på att skriva examensarbetet nu efter att jag var till henne! :) 
 
Sedan när vi kom hem hade Mats fått brev! Hans anställningsavtal har kommit! :) Han börjar jobba på måndag i Umeå! :)
 
 

Postat av: Emma

Men ååååå så himla roligt stort grattis till Mats! Hälsa !
Stefan berätta att en kille hoppat av idag, så nu är de 12 som de ska vara, så förhoppningsvis är det säkert nu!

Svar: Han tackar så mycket! :) Jaha vad skönt! Hoppas att det är säkert att han får en plats nu då! :)
None None

2014-01-16 @ 03:45:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback