Ispremiär!

Idag blev det premiärtur på isen! Första gången för i år som vi tar en promenad på isen, härligt! :) Lite tur i oturen var dock att solen kom fram idag och det blev jättefint väder. Men innan jag hade hunnit hem från skolan och vi var ute på isen så hade solen hunnit gå ner. Så det blev inte sådär jättebra bilder tyvär, det hade börjat skymma. Men här kommer några ändå :)
 
 
 
 
 
 
Ikväll blir det lite plugg samtidigt som jag sitter och tar det lugnt i soffan. Jag har en inlämningsuppgift på fredag ska jag ska skriva lite på. Sedan ska jag gå igenom lite inför duggan som jag har nästa vecka. Annars händer det inte så mycket här, jag längtar till på fredag då Mats kommer men det är ju några dagar kvar dit, men det närmar sig :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback