Rullar på...

Vardagarna rullar på, det är redan onsdag! Idag var jag egentligen ledig och hade tänkt att bara vara hemma och gå långpromenader med Jolinn och Karma men så blev det inte. Vi ska ha möte i projektgruppen kl 13 så det är bara att gå till skolan :P
 
Det är mycket bättre temperatur här i Luleå nu, mellan -7 och -10 grader. Det är så skönt när det är sådär lagomt kallt så man vill vara ute och gå :) Jolinn och Karma tycker att det är perfekt väder just nu, lagomt kallt :) Det enda jag tycker är lite tråkigt är att det inte är någon sol. Jag skulle vilja gå ut på isen en solig dag och ta med kameran och fota lite. Det blir ju mycket bättre bilder då det är soligt och fint :) Hoppas att det kommer några sånna dagar framöver!
 
I brist på annat lägger jag in en gamal bild på tjejerna! :) 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback