Plugga igen...

Ja, detta pluggande tar aldrig slut känns det som. Snart har ännu en dag gått som bara har bestått av pluggning. Jag har hunnit räkna igenom ganska många tal idag och det har kännts bra. Jag är rädd för att det kommer en jättesvår tenta som inte alls är lik dom tentorna som jag har pluggat på, men den risken finns alltid. 
 
I helgen då Mats var här uppe passade vi på att köpa lite nya mattor till nya lägenheten :) Jag tycker att det blev bra! (Bilderna blev lite konstiga, dom blev jättebreda men jag tror ni ser ändå). 
 
 
 
Till helgen har vi uppfödarmöte igen och den här gången ska vi vara hemma hos oss :) Kommer bli roligt att träffa alla igen och prata hund!
 
Nej, nu ska jag fortsätta plugga en stund till innan det är dags för middag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback