Ryttareliten!

Jag sitter i soffan och dricker te och tittar på Ryttareliten! Om ni är hästintresserad tycker jag absolut att ni ska se svt´s serie Ryttareliten. Idag sändes del 3 av 6 men man kan se alla tidigare avsnitt på svtplay, se den! Det är jätteintressant att få följa och se hur det går till på stora tävlingar och hemma i deras stall, vilka drömgårdar dom har!
 
Nu tänkte jag gå och sova, känner att jag har en förkylning på gång så behöver mycket sömn inatt för att klara en till pluggdag. Nu räknar jag ner, bara 3 dagar kvar på den här läsperioden!
 
God natt!

Postat av: Emma

Visst är den bra!! Missa inte Ryttareliten Stallet heller den följer ju hästskötarna! :)

Svar: Ja den är jättebra! Jaha oj, den har jag missat! Då ska jag sätta mig och se på det när jag får en ledig stund i pluggandet :)
None None

2014-03-26 @ 17:30:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback