Tentaplugg!

I helgen har vi som sagt varit nere i Umeå och sovit vår första natt i lägenheten. Mats har ju sovit där innan men det var min, Jolinn och Karmas första natt där, och det gick hur bra som helst :) Jag och hundarna åkte upp hit till Luleå igen i söndagskväll.
 
Nu har tentaperioden börjat så nu sitter jag och pluggar hela dagarna. Jag har tenta den 28 mars så jag har ganska många dagar på mig att plugga, och det behövs. 
 
Igår hade vi soligt och fint här i Luleå, fast det är minus och ganska kallt. På vår promenad passade jag på att ta ett kort på Jolinn och Karma :) 
 
Karma och Jolinn!
 
Kl 13 ska jag till skolan och träffa gruppen som vi har haft projektet med så fram tills dess sitter jag hemma och pluggar. Jolinn och Karma har gått och lagt sig så det är väldigt lugnt här hemma nu :) 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback