Tisdag!

Dagarna flyter på och det är tisdag idag. Idag har jag min deadline på rapporten då jag har lovat mig själv att idag ska jag skicka den till både examinatorn och handledaren för granskning. Jag är långt ifrån klar men det hade känts bra om dom läser igenom och granskar den så jag hinner ändra om det är någonting som inte är så bra. Lite nervöst, det känns nästan som att dom ska granska mig och inte rapporten :P
 
Igår var vi och hälsade på hunddagiset/hundpensionatet som Jolinn och Karma kommer vara på då vi ska iväg till Luleå och Stockholm. Det känns alltid jobbigt att lämna dom när vi ska iväg men jag hoppas att dom kommer trivas där och ha det bra. Så bra som det går iallafall. 
 
Nä, nu måste jag kämpa vidare med rapporten så att jag hinner bli så pass klar att jag kan skicka iväg den. Känns pirrigt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback