Läsning i höstmörkret!

Ja, nu blir det läsning i höstmörkret! Jag har nämligen beställt två böcker som jag ska ta och läsa nu i höst, och det har absolut inget med skolan att göra utan böcker jag vill läsa :) Det har blivit lite av den varan i sommar, hann bara läsa ut 2-3 böcker men nu blir det ändring på det! Längtar tills dom kommer :)
 
 
Idag blir det bara matte-plugg, tänkte satsa på matten dom dagar som är kvar innan tentan. Så det blir mycket plugg i helgen. Man vill ju ändå inte gå ut i det här vädret, usch vad det blåser och regnar.. den lilla snön som kom igår och inatt är borta, nu är det bara slask kvar.. jag gruvar mig för att gå ut med hundarna på lunchen.

Postat av: Emma

Ja fy vilket väder, tog bussen ner på stan o de var inte skoj att stå och vänta på den!

Svar: Kan förstå det.. man vill inte gå ut i onödan i det här vädret. Hoppas det blir bättre väder snart!
None None

2014-10-24 @ 10:24:11
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback