En solig dag!

Vilken härligt höstdag det har varit idag! Solig och fin! Jag, Jolinn och Karma gick ner till ängarna på lunchen för att ta några bra bilder som jag sedan ska skicka in till Eurasierbladet. Men ingen bild blev som jag hade tänkt så vi får allt gå ner en gång till och ta med Mats som hjälp. Jag skulle vilja ha en perfekt "stå-bild" på Karma :) Det blev det inte den här gången men några andra bilder blev det, här kommer dom :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Emma

Jag kan hjälpa ;-) om du fotar Zeppe åt mig :P

Svar: Till slut fick vi några riktigt bra bilder tycker jag! :) Men jag följer gärna med dig och Zeppe någon dag så kan vi ju hjälpas åt att fota våra hundar :) Blir ju så bra bilder nu när det är soligt och fint ut :)
None None

2014-09-12 @ 20:56:18
URL: http://amazingzeppelins.se
Postat av: Emma

Ps gillar den sista jättemycket! Så fina tjejer!

Svar: Tack! :)
None None

2014-09-12 @ 20:57:09
URL: http://amazingzeppelins.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback