Ensam och fler bilder!

Imorse åkte Mats till Stockholm för kurs och kommer hem imorgon igen. Så nu är jag hemma själv med Jolinn och Karma i två dagar. Känns alltid så konstigt när Mats åker iväg, än att det bara är för en natt. 
 
Jag sitter och jobbar med ex-jobbet och ringer till utvalda personer och frågar om dom kan ställa upp på en intervju. Första intervjun har jag på torsdag, det känns bra att börja med intervjuerna men ändå nervöst om jag ställer dom rätta frågorna och om jag är tillräckligt förberedd. Resten av denna dag kommer bestå av att gå igenom intervjufrågorna, ändra det som behöver ändras, lägga till och ta bort. Ett svårt jobb tycker jag...
 
Jag har också hunnit med att redigera några fler bilder på Jolinn och Karma som vi tog förra veckan :) Här kommer dom! :) 
 
Jolinn :)
 
 
Jolinn :)
 
Jolinn :)
 
Karma :)
 
Karma :)
 
Jag vet, det blir mycket bilder på Jolinn och Karma nu men jag har inte så mycket mer att visa :P Vi har inte gjort något speciellt på sistone så jag kan inte visa några roliga bilder. Men Jolinn och Karma är väl fina att titta på?! ;) 
 
 

Postat av: Emma

Det är dom :D

Svar: Hihi vad bra! :D
None None

2014-09-16 @ 12:20:41
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: mamma och pappa på Mallis

Hej gumman,
sitter nu nere i hotellets foaje och kan meddela oss på detta vis till er.
Skönt och se er på nätet. Hälsa husse och Joline och Karma
Puss och kram från ett varmt Palma Mallorca

Svar: Hej!Så ni sitter och surfar när ni är på semester ;) Vad härligt!
Puss och kram
None None

2014-10-02 @ 21:57:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback