Snart helg!

Full fart mot helgen! Sitter och kämpar med ex-jobbet dom sista timmarna för den här veckan, snart är det helg! Det går lite upp och ner med ex-jobbet och idag är det ner. Jag sitter och väntar på svar från personer jag ska intervjua och medan jag väntar finns det inte så mycket att göra. Håller på att finjustera intervjufrågorna och rappoten men annars står det still.
 
Jag vet inte vad Jolinn och Karma åt igår som var dåligt men jag har fått varit ut med dom en gång inatt och en gång imorse. Karma har kräkts och båda är dåliga i magen, detta är verkligen ovanligt. Idag blir det vila för tjejerna.
 
Igår var jag, Mats, Jolinn och Karma ner till ängarna igen för att ta lite bilder. Jag har inte kollat igenom dom än men jag ska göra det, hoppas att någon blev bra så jag kan skicka in till Eurasierbladet :) Lägger ut bilder lite senare om det blev några bra :)

Postat av: Emma

Zeppelin kräktes upp kvällsmaten igår ikväll och ville knappt äta frukost imorse! Men nu äter han som vanligt. Skumt!

Svar: Jaha vad underligt. :/Jolinn och Karma fick varsitt grisöra på dagen och natten efter blev båda dåliga i magen, grisöronen måste ha varit dåliga eller nått.. Jag köpte dom för en vecka sedan så känns lite knepigt, funderar på att gå tillbaka till Djurmagazinet och säga att hundarna blev dåliga.
None None

2014-09-12 @ 20:54:56
URL: http://amazingzeppelins.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback