Husum, isgala och långpromenad!

I fredags åkte vi ner till Dombäcksmark för att vara med mamma och pappa hela helgen. Vi träffade dom inte på påsk så vi passade på i helgen istället!
 
I lördags kom Gunilla, Fredrik, Elias, Ella, Sara och Janne till D-mark också och senare kom mormor och morfar på middag. Det var trevligt!
 
I söndags var det dags för isgalan så då följde jag, Sara och Janne med Elias på den :) Det var första gången jag var på den, det var lejonkungen i år och faktiskt riktigt bra :) Dom minsta barnen var så söta i sina kostymer och stapplade runt på isen :)
 
 
 
 
Efter isgalan åkte vi hem till D-mark och åt middag och sedan åkte vi vidare upp till Umeå. Mats hann byta till sommardäck på bilen medan jag tog en långpromenad med Jolinn och Karma. Efter det var det bara att hoppa i säng!
 
På långpromenaden gick vi längst Nydalasjön och vilken chock jag fick när all is på sjön var borta. I fredags var sjön täckt av is, igårkväll såg det ut så här!
 
 
 
 
Nu börjar man få riktiga vårkänslor! 

Postat av: Gunilla

Tack för i helgen!😀 Elias var så otroligt nöjd efter isgalan!

Svar: Tack själv! Det var så kul! :D
None None

2015-04-21 @ 21:17:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback