Påsk!

Vilken härlig långledighet vi fick under påsken! Jag var ledig från skolan torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag så Mats tog ledigt på torsdagen också åkte vi till Solberg på onsdagskvällen. Vi har verkligen inte gjort något ansträngande alls dom här dagarna och jag räknade inte matte på hela helgen utan satte mig i måndags och räknade. Så skönt! 
 
I onsdags innan vi åkte till Solberg hann vi med en husvisning på Ersboda, ett fint radhus. Det var många på visningen och minst två familjer som vi hörde var intresserade och skulle vara med på budgivning. Jag tror att det där radhuset kan bli ganska dyrt så vi tackade nej när mäklaren ringde till Mats igår. 
 
I Solberg hann vi med att träffa en stor del av Mats släkt, var på pimeltävling och umgicks :) Väldigt trevligt! Jag och hundarna gick någon lite längre promenad men inte blev det många, så till och med Jolinn och Karma har slappat i helgen :)
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback