Ensam men tentan bortgjord!

Idag har jag skrivit andra deltentan i Linjär algebra. Dom senaste dagarna har bestått av tentaplugg så därför jag inte har hunnit med att skriva något här. Eftersom jag klarade den första deltentan så behövde jag bara skriva en tenta idag, skönt! Jag håller tummarna att jag klara den! 
 
Nu är jag ensam hemma med Jolinn och Karma. Mats åkte till Örebro i måndags och var där till igår, idag och imorgon är han i Ö-vik så imorgonkväll kommer han äntligen hem :)
 
Idag efter tentan tog vi en härlig efterlängtad långpromenad vid Nydalasjön, så skönt att röra på sig efter allt plugg och en tenta. Här är några bilder från promenaden :)
 
Karma :)
 
Jolinn :)
 
Nydalasjön! Det var så fint med den vita snön och den mörka himlen!
 
Nu ska vi ta och bädda ner oss i soffan och titta på Twilight, Karma älskar att ligga under en filt tillsammans med mig i soffan :) Jag tror jag ska lyx till det lite också med en kladdkakebit, känner mig värd den efter tentan idag ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback